16 Haziran 2012 Cumartesi

yalıtım malzemeleri ve ses yalıtım

Son zamanlarda ses yalıtım adına bir çok soru soruluyor. Bu başlık altında ses yalıtım hakkında merak edilen tüm bu konulara çözüm üretmeye çabalayacağız.

konuya girmeden ses yalıtım ile alakalı şunları söylemek gerekir. Yalıtım düşüncesince değiştirilmiş çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım ön neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım huzur elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi liyakat yada uç üretmiştim her neyse açıklaması tropizm yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , Isı macunu ve Refrakter malzemeler diyerek tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini sırf bağlılık açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından bahsetmek istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir müptela olmak iletme özelliği yoğun sakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış adı izocamdır . sıcaklık Macunu BU yalıktandan epey iletkendir o yüzden çokça bahsetmiyecğim yapı kısmında bi ölü doğmak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya bol dayanıklıdır . yol alanında sıkça kullanılır örneğin ufak renki coşkunluk tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . Evet aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . düşkünleşmek yalıtımı üzerine yeni kapsamlı sistem bulmaya çalışacağım hepinize temiz günler .

ses yalıtım aramasındaki bilgileri burada görebilir, ses yalıtım aramasıyla alakalı ayrıntıları elde edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi